dilluns, 17 de novembre del 2008

La Caida del lastre!!


Estaba clar, amb 6.500.000 i gastant-me 2 millonets fitxant al ganyan de reyes, no podía fer res mes que pagar. maldita sea la hora que vaig acceptar la birra (i vaig fer mofa)de más.

El dissabte entre xupito i xupito, li vaig sonsacar a xopen, una útil informació sobre brokers, partits de casa i companyia, i la proxima jornada resurgiré cual ave fenix(a lo primos).

Ara be, si la semana que be, no alce el vol.. s´en aneu a mamar!! xD

P.D: Raúl les veuetes del teu cap eren les que t´obligaven a anar al más allá??

P.D.2: xolo esta setmana pague jo.. pero estás a tiro de piedra...PANNNNNARAMAAAA!!!!

8 comentaris:

RAUL ha dit...

KIKE LES MEUES VEUETES DIUEN QUE VAS A PAGAR MES DE UNA VOLTA ENCARA...JAJAJA...ESTAS MES AFONAT QUE EL TITANIC JAJAJA....DAMUNT PER NO FERME CAS TE GASTES EL 33% DEL TEU PRESUPOST EN UN JUGADOR, XD!!! TU PENSA QUE SI NO FAS 120 PUNTS MÍNIM VAS A PAGAR TOTES LES SEMANES, PER QUE LA GENT TE ELS EQUIPS JA PROU DESARROLLATS, HASTA EL XOLO TE UN EQUIP MOLT COMPETITIU!!!

nodoyuna ha dit...

kikeeee,a pagar al dimecres que es juga entre setmanaaaaaa...jujujuj

Edu ha dit...

Al divendres s'acumulen les dos rodaes, igual no ens lliurem de pagar divendres primo...

despres de fer 198 tinc vertigen (o estic cagat), tinc malsons en els que se m'arrastren tots els del meu equip!!
AAAHHHHH!!!!

everkike ha dit...

per aixo pagaré esta volta, i si continue bajo mínimos s´en anireu a mamar!! jajaja

Ja m´he desfet del ganyan de reyes, i aposte per navarro..

pagaré dimecres, que divendres no baixaré..

Per Dieux!

nodoyuna ha dit...

ahi ahi,al dimecres

RAUL ha dit...

el dimecres jo no estic

kike me deus una birra i Mas un altra

Pedro ha dit...

dimecres no, li la guardem per al proxim divendres que estiga

"aviso para navegante": segons els estatuts del club es paga divendres o vispera de festivo a l'assut, antes de sopar

Edu ha dit...

Normal!