divendres, 14 de novembre del 2008

A lo National Geographic

Aquesta setmana, he pensat que podia simplement observar els comentaris del blog, sense entrar a opinar, per a vorer el nivell de malaltia on arriba, com en un documental.

He constatat que estem pe l'arrastre, jo el primer, som una secta... y cada vez mas gente! com diria Matias Prats, hi ha gent que sent veus i tot, va mes depresa del que pensava, a lo Estallido...(Gran Pelicula)


La veritat es que tinc al pc espatllat (escric desde al portatil de la meva sister)

ja tinc tots els canvits decidits. La suerte esta echada.

Penseu que Curtis jugara molts minuts?

PD: falta al aviso a navegantes de totes les setmanes Raul.

6 comentaris:

Edu ha dit...

Despres de la parrafada, entre al supermanager i esta lesionat un dels mes productius del meu equip les dues ultimes jornades. Merda!

nodoyuna ha dit...

jo diumenge de mati i ja tinc 104 puntarros,pense que no tornare a pagar...no?

Pedro ha dit...

xD. pvto kostas

nodoyuna ha dit...

ja tinc uns 155 puntots i em queda freeland per jugar....pagare?

Pedro ha dit...

paga raul fijo

RAUL ha dit...

vaig a resar per que asshelin sen ixca per que sino.......siempre quedará kike jeje