dimarts, 23 de desembre del 2008

FAROLILLO ROJO




Pere, com van caiguent els champions davant d'aquesta fornada de novatos (no comment lo de Angie)!!!. El xolo, abocat al fracàs des de la segona jornada, ha insistit que remarque este moment amb un photoshop, i no m'he pogut negar.


A l'espera de vore que passa en pròximes setmanes, la consolidació de Edu i la salvació del Xolo havien de senyalar-se, encara que seran (espere) només algo passatjer, i tornaran a caure. Ja cauran! o almenys jo puc passar a Angie, i tu al Cunyao. De ilusión también se vive.

7 comentaris:

Pere ha dit...

En lo tranquilet que estava jo passant desapercebut i encara t´has enrecordat de mi!!!!!!!!!!!!QUE CABRÓ!!!
Jo havia tirat la toalla fa jornades per pura impotència però después d´aquesta punyalà del Xolo ja tinc algun qlicient per a estes dos jornades!!!No em fare molt el xulo per si el Xolo encara acaba traguent-me 120 punts de diferència.

RAUL ha dit...

Enrecordeuse´n de estos noms:
Perovic
Douglas
shamond

el tridente del pamesa que mínim me farán 60 punts + bonus

everkike ha dit...

no has vist el fotomontatge??

-3 del shammond..

Enrecordeu-se de estos noms...I tanto!

everkike ha dit...

Sabios Consejos..

Ricky Rubio: El dilema de la semana.(10 + bonus)

Javi Rodríguez: Se quedará cortito de valoración ( 8 + sin bonus)

Edu Hernández Sonseca: Es una opción que gusta mucho. (17 + bonus).

Triguero: lo empiezo a intuir… (20 + sin bonus)

A evitar...

Shammond Williams: está pasando por un bache considerable.

Va Pere, que com es nadal, estos consells son debades...HO HO HOOOO!!

P.D: Efectivament, Xopen tenia a Recker xD

RAUL ha dit...

joder kike estás aprenente tots els noms... ja no te keda tant per a entrar en el círcul dels maralts totals (Molinero, Edu i jo)...

Pedro ha dit...

raul el circul dels malalts és molt gran, però els nivells són molt diversos.
gran anàlisi del mercat, kike. ja ho comentarem quan acabe la jornada.

everkike ha dit...

No vos pensarieu que jo he pensat tot aixo,no?

Copiar i pegar, zagales..

Gran aposta.. calavera que em vas dir..
Gran bulfoni=-3=patada gran.

Menos mal que nos queda portugal