diumenge, 28 de desembre del 2008

Ha caigut un teoric (II)


El home de les teories ha tornat, intentant revolucionar el supermanager, ha acabat pagant la jornada nadalenca.
Altre rumor altament sóspitos, es la simbiosi entre el sensei i el seu disciple, es porten 40 décimes, i això és, o una de dos:
- que el xolo ha aprés del molines.
- que el molinero veguent el panorama, ha optat per imitar al pira, i traure rendiment (0,40.
Un Altre cas son els meus 166 puntots, i em quede a 1 puntet del galopen.
I es que donant bons consells, els resultats venen seguits...
Ara el sopar de nadal, en el que intentarem no monopolitzar la sopà amb el monotema, Más t´has lliurat.

10 comentaris:

Pedro ha dit...

ggggggg
angie te l'has lliurat. perquè soc de la penya i no fitxe a superricky????

RAUL ha dit...

Pedro que fas que no fitxes a ricky x dios!!!

te mereixes pagar la paella

nodoyuna ha dit...

tranquil pedro,pagarem la paella que tampoc ens arruinarem,tots els que parlen ara un altre dia pagaran...

nodoyuna ha dit...

tot aixo e pasa per intentar revolucions que han fracasat,pero estava obligat a fer-ho,en fi,que le vamos haceeeeeer...

Pedro ha dit...

hi ha que aguantar, home. angie ja està prou rendida, ja la imagine tots els dies sommiant si fitxar a brochas per a assegurar o no fitxar-lo per si no el tenim. Per cert, el fitxe o no el fitxe?? Brochas español!, a lo holden (qüestió d'Estat)

Pere ha dit...

DONE FE.ANGIE ESTÀ TOTA LA SETMANA EL FITXE O NO EL FITXE...I NO VOL DIR-M´HO NI A MI!!!ESTÀ MOLT MALALTA!!
QUE LI HEU FET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VAIG A VORE COM LA TREC DE LA SECTA...MÉS QUE RES PER QUE STIC FART QUE EM GUANYE.JAJA!
GENT MIRANT BASKET A L´ASSUT,KIKE PARLANT DE JUGADORS DE L´ACB,ANGIE ES CABREJA SI A LES NOTICIES NO DIUEN RES DEL BASKET...SI MEU DIUEN FA 2 ANYS NO M´HO CREC.

nodoyuna ha dit...

eixa foto de on merda a eixiiiiiiit!!!!!

RAUL ha dit...

Pere i Pedro les rajaes que vos vaig a pegar a la sopaeta de nochevieja es de película jajajajajajaja

Muerte dulce!!!!

RAUL ha dit...

Mas que jove estás en la foto!!! juajuajua

ANGIE ha dit...

RICKY?? QUIE ES EIXE?? I BROCHARD??NO TINC NI IDEA DE QUEI SON!! JAJAJAJ