dijous, 1 de gener del 2009

ÓN SERÀ LA PAELLA?


11 comentaris:

RAUL ha dit...

Per a mi a L´Estanyó, arros en bogavante de luxe!

Pedro ha dit...

Ok.. demanem això, però el fan molt millor a la Plaça de Bous. eixa és la meva proposta.

everkike ha dit...

Pos jo eixe día treballe.. o siga que arribaré tard.
I com no pense pagar ni un duro..millor anem a un lloc baratet. Que trie el lloc el supuesto farolillo (Pere o Xolo) que serán ells el interesats, la proposta de la plaça em pareix bona idea.
Això si, despres de la d´ahir, una tandeta de supermanager jo no l´aguante. que esteu maralts home, Venga ya!

nodoyuna ha dit...

a mi em pareix be cualsevol lloc,al lloc es lo de menys per a mi!!! la cosa es que em tinc que rascar la butxacaaaaa i no em fa gracia...misero de mi o infelice!!!

ANGIE ha dit...

JO VOTE PER UN ARRÒS A BANDA A L'ESTANYÓ... I SI AL FINAL PAGUE JO, AMB UNA HAMBURGUESA A MCDONALDS VA QUE JUTA,JAJAJAJ

nodoyuna ha dit...

per cert,kike,pere i senyora i demes,avui vos pagare birra a tots...estic content(ja he cobrat extra i nomina,jujuju)
ara men vaig a esmortzar en al psicopata de jaume!!!

Pedro ha dit...

m'apunte a l¡esmorzada. al tossals em posaran una cadira amb el meu nom

everkike ha dit...

Ese Más !!! Como se estira!!
Si senyor, un gest honrat per la teua part.
Jo passe d´esmortzar, que ja fa que no dine en condicions desde el dilluns.. eixe bocata no es ni mig normal!

Pedro ha dit...

a les 15.30h a l'assut. A vore que fan els teòrics amb un baló a les mans. SE MASCA!

Edu ha dit...

Apoye la mocio de l'estanyo i secunde lo de la paella de arros amb bogavant, esta que te cagas po la pata bajo!

No val pagar les frustracions avui al migdia cuant anem a fer uns tirets (que mal sona) (que be pinta)

JAJEJIJOJU!

nodoyuna ha dit...

a mi no m'agrada l'arros en bogavant...aneu a mamar
al meu vot es estanyo i arroç a banda,vosaltres si que sou uns bogavants,sobretot raul i al meu cosi,sen aneu als dos un dissabte i sel mengeu!!!!