diumenge, 15 de març del 2009

EL CROMO MÉS ESPERAT




Igual el pose massa prompte i encara es salva. Igual pague les birres jo i tot. Però després del seu esperançador sms, i amb les ganes que li tinc al tandem raul-claver: ahí va un cromo que espere tindre'l repetit algun dia. Si per alguna d'aquelles no paga, modificaré la part de les birres, però el cromo no el lleve. Igualment a Edu li espera un cromet per la setmana passada.


I no es penseu que no m'enrecorde del Cunyao i d'Angie-- todo a su tiempo.

12 comentaris:

everkike ha dit...

que crack.. esperat i desitjat!

No t´has equivocat,no.. paga com un campeón!

jo rasparé una altre setmana,va..

everkike ha dit...

error!! acaba de eixir el nomet de xopen per baix.. paga xopen i angel..
AHHHH !!

RAUL ha dit...

kike kike, mira antes de parlar jajajajaja....que xorra tinc por dios....viva nick kaner medley!!!

nodoyuna ha dit...

la vida es injusta...pero com collons te la potra de tindrer al medley eixe???
ves i mama,homeeee!!!

raul=tota la potra del univers concentra!!!

RAUL ha dit...

raul= caner medley=xorra majuscula=no pagar birres...

juajuajua

Pedro ha dit...

va chopin, ves diguent-me els que t'han arrastrat, que esta setmana et toca un pack complet: 20 euros en cromos, lo menos!

Pedro ha dit...

AH, mr. CHOPIN, esta setmana et deixe a tu l'honor de dir la CALAVERA DE LA SETMANA, que segur que ho encertes. El solet està reservat al Xolo, que ja te ganes.

Edu ha dit...

EL EXTRAÑO CASO DE VLADO SCEPANOVIC

fitxe a un tio i no juga per uns alergia (jo si que li he agafat alergia al granada)

tambe he llegit per ahi que te problemes en al entrenador i despres de vorer el partit no se que pensar...

ja em vaig tragar a loren woods per que el equip no va comunicar la lesio fins ultima hora

PUTOS SERVEIS MEDICS I ATACS DE ENTRENADOR (de supermanager)

tambe em pots fer el cromet amb Vlado Pedro

jajejijoju (pero sense ganes...)

everkike ha dit...

pos posame´l a mi tb.. con patatitas..

nodoyuna ha dit...

a vosaltes dos vos posaria jo un cromo pero apegat en superglux al front!!!
jojojo(en ganes)

continue diguent lo mateix...s'acosta l'hora de raul

Pedro ha dit...

MAX, ja que al movil no contestes i ací sí, a vore si avises al moll i veniu hui (dimarts), que hem quedat per a pegar 4 balonades contra la canasta. Els altres que veieu este comentari veniu també (si podeu).

nodoyuna ha dit...

ahir li vaig dir al moll,jo tenia fletxes i en la merda de les falles acabe tard,avui no se com ho tindre

en horari laboral cridar a aquest num:650606107 (movil feina)
i tal...