diumenge, 29 de març del 2009

poalets time


MySpace Countdowns

12 comentaris:

nodoyuna ha dit...

raul=pagar per no fitxar al solet i tucker

nodoyuna ha dit...

raul=I LOVE OLESON

Pedro ha dit...

clay crackkkk!!!
esta setmaneta espereu algun cromet.
menció especial també a chopin, de record,
i a mr. 200.

everkike ha dit...

Jeje, Gran sorpresa, vuelvo a los últimos puestos, apurant la "no Pagada" en detriment de raul, el primer home, al que el supermanager li té manía..Aixo ja m´ho diuen els alumnes..jojojo.

Raúl a pagar, amb xalequet i tot!!!

Pere ha dit...

Jornada històrica gràcies a Raul.Trobe que esta setmana el blog estarà mogudet...
I jo content a pesar de tindre a bogdanovic i a Markota (-2)que si no els arribe a tindre deixe sentencià la sopaeta.Per desgràcia encara tindré que currar-m´ho.

Raul pagues i damunt et vas perdre la barbacoa del dissabte.Ultimament no acertes cap decissió,segur que tens els ahorros en Caja Castilla La Manxa!!jajaja!!

Edu ha dit...

Jornada interesant, la que ve, mes encara

tots els que teniu a ricky, splitter, baixes dificils de compensar

Solet Panko calavera Carlos Suarez.
He dicho...

Edu ha dit...

PD: Espere equivocarme en lo de Carlos Suarez

Pedro ha dit...

i jo!

nodoyuna ha dit...

molineeees,que ja fa setmanetes que baix de "classificacio general" posa joranda en ves de jornadaaaaaaa!!!!
es que una volta que ho veus...ho veus sempre!!

Edu ha dit...

veient el meu "instint" pronosticant, (ni jo em fie de mi mateix)

No t'extranye (temazo!) que siguen al reves, calavera panko i solet carlos suarez

Avui ja posaria un altre solet!
Soc volatil!

jajejijoju!

nodoyuna ha dit...

pos jo ja volia posar eixe solet la setmana pasa i aquesta va en al equip fijo...super panko!!!

nodoyuna ha dit...

se m'oblidaba...
RAUL=QUI ES TUCKER??? JUASJUASJUAS