dimecres, 22 d’abril del 2009

DE CINE


13 comentaris:

Pere ha dit...

Hola Portugues!1ja has escarbat algo!!
No haviem quedat el dia 23?jo li ho comentaré a Ange i al cunyao(més que res per que paguen) a vore si els ve be.

Pedro ha dit...

a tots vos va be el dia 22- divendres???????????????????

per cert, que raro que els birrantes no diguen res dels cartellets, quins panarames més picats.

RAUL ha dit...

PEDRO ES EL MILLOR FOTOMONTATGE QUE HAS FET EN LA TEUA PUTA VIDA!!!!

ES LA SEGON MILLLOR PELICULA DE LA HISTORIA DESPUES DE PULP FICTION

ENHORABONA

RAUL ha dit...

per a mi quedem el dissabte 9 i quino puga que li donen pel cul!

Pedro ha dit...

eixe és l'esperit democràtic que tant t'agrada. no me judas.
qui no puga el dia 22divendres que ho diga ara, i propose quant antes una data alternativa.
este tema portarà jaleo, ja veig. mecaguentot

RAUL ha dit...

jo divendres 22 no puc

Pedro ha dit...

vale, raul no pot el 22. a vore este: DIUMENGE 10, DE PAELLA?

si no pot ser eixe dia jo ja passe de proposar res mes.. totes les edicions el mateix. ningú canvia res per esta sopada.

Pedro ha dit...

ah, i HUI ANEM A SOPAR, no?, qui puga que vinga. a priori llobellada o algun bar amb t.v. Si no, igual a la caseta del pira, no ho se encara. ja ho sabeu.
kike, chopin i jo sóm segurs.

RAUL ha dit...

el dia es el 9 o el 23... i qui no puga que li donen!!!!

es posa eixes dos fetxes i antes del dia 1 de maig sapunta la gent, el dia que mes gent hi haja la fem

OKKKKK??? ES LO MES DEMOCRATIC.
NO TENS QUE ANAR DARRERE NINGU, EL NINGU TE QUE ANAR DARRERE TU!!!!
OSTIA11111 QUE PAREIXEM DONES PER A QUEDAR!!!! JAJAJAJAJAJA

everkike ha dit...

Joder!

vamos fuerte eh..jeje.

A mi el que digau, no tinc una agenda tan apretada com altres..jeje.

Ara, jo pagaré segur, o siga que a un puesto baratet...jeje.

me temo más, que esto llevará un Super contaor de Poalet´s Time..jajaja.

Por cierto, ningú em pagará una birrilla, en consideració de les altres dos setmanes? algú em deurá algo,vamos digo yo..xD

Birra, birra, birra.. No et preocupes más, que no pagarás...más..jajaja!

Edu ha dit...

me huele a chamusquina...

El proposit de fer una sopa es que anem TOTS!

Hi han mes dies que psicopates solts, simplement un dia que estem tots ens en anem a sopar junts i arreglat,

o es que degut a algun fet paranormal, no hi ha ni un sol dia que estem tots disponibles en el que ens queda de vida?! voleu dir?!

Al estiu hi ha molt mes temps lliure, quicir...

Edu ha dit...

per cert al que esta en Raul a la foto... nomes em recorda a mi al cunyao?

Si animo de ofender...

everkike ha dit...

em recorda? jo pensaba que era ell..

Sin animo de ofrnder..(tampoco)