dilluns, 20 d’abril del 2009

LA VERDADERA HISTORIA DE FATIMA

VAIG A ESCRIURE EN MAJUSCULES PER QUE ME DONA LA PUTA GANA!!!! QUE RABIAAA!!!!!

ERASE UNA VEZ .... TRES HOMBRES LLAMADOS KIKE, ANGEL I CELIO QUE IBAN POR LA CALLE PRINCIPAL DE FATIMA Y SE ENCONTRARON UNA COSA REDONDA EN EL SUELO Y NO SABIAN QUE ERA....

PRIMERO INTENTARON JUGAR A FUTBOL CON EL, PERO VIERON QUE PESABA MUCHO.... ENTONCES ES CUANDO SE PRODUJO EL MILAGRO....

CELIO SIN DARSE CUENTA LE CAYO EL OBJETO REDONDO EN CUESTION Y VIO QUE AQUELLO NARANJA BOTABA, Y QUE NDONG NO ERA UN CANTANTE Y QUE ANTONIO BUENO ES MALISIM Y QUE ME CAGUEN LA PUT................. MARE!!!!!! JAJAJAJAJAJA

PD: CELIO EL CAMP DE BASQUET ES AIXO QUE ESTÁ DARRERE EL CAMP DE CESPED DEL VICENTE SARAGOSSA, AL COSTAT DEL FRONTÓ...

6 comentaris:

Celio ha dit...

No entrem en discusions absurdes, lo unic important es que a este ritme raul em pagara la paella!!!!,ajajaj
que bona ....ummmmm

everkike ha dit...

como me lo estoy pasando!! señores!
fent la maleta per agafar l´avio, 11 horetes dins d´un trasto, i a temps per vore-vos el divendres en l´assut, pagant cervesses i traguent espuma per la boca..como me lo estoy pasando.. Que BUENO men!!!

P.D: Que ningú s´enganye m´he fet els canvits jo soletes.. i el -1 de navarro, queda apuntadito para la fossa común!

Angel ha dit...

raúl= merienda de negros, jajajajajajaja.

Pedro ha dit...

Que putada que no aguante unes setmanes més, estic remontant. menudos lastres esteu caiguent de dalt!

nodoyuna ha dit...

a mi no m'apeteix rajar a ningu...

Pedro ha dit...

celio, el dia 16 no poden vindre angie ni toni (cunyao), aixina que si no pots el dia 23 proposa una altra data i que contesten tots ràpid. però que no siga molt més tard. ATENCIÓ A TOTS:
La última jornada es juga tota el dissabte 9: seria un bon dia per a quedar, eixa mateixa nit, no trobeu? ANEU DIGUENT TOTS EL QUE PENSEU, A MI EM DONA IGUAL EL DIA, PERÒ VULLC SABER-HO JA.