diumenge, 7 de juny del 2009

gran sopar




A destacar l´ausencia per lesió de Xopen.

I els frikis de la taula del costat també.


L´any que fem posem preu per al sopar?
Raul pagarà per fi les cervesses?
Edu perdrà alguna jornada?
Más serà igual de Calavera?
El cunyao reviscolarà?
El Xolo es posarà internet?
Kelo s´apuntarà ara que és un ciber?
Kike seguirà amb la potra?
Pere continuarà lider?
Angie fitxarà a Reyes?
Jo tornaré a fer 200 de conya?
Pedro tornarà a ser el que era?
Xopen farà la festa de la Karlserg amb regals i "azafates"?
Celio seguirà aconsellat pel seu company de pis?

6 comentaris:

everkike ha dit...

EHH!! Eixe plat no va arribar a on estavem nosaltres.. s´els degueren quedar els gitanos de la taula paral·lela, amb posterior escarceo amb violencia en el terra..Dio Mío..

Soles puc respondre a la meua pregunta, l´any que ve m´afone cual Titanic..però mentres disfrutarem de la xorra..

espinako ha dit...

violencia? amb qui? no seria amb ningun component del supermanager, no?

everkike ha dit...

Nop, no va passar res.

Coses de nit & Cia..

I ara respondre a la pregunta de más..

Mas=Calavera!!!

L´any que ve revancha...

espinako ha dit...

al que no pague les cervesses quan toca se li tindrien que resta 100 punts en la classificació general.
Aixi poques bromes i tot pagaet!!!!!!!!

Raul tindria -500, joojojoo

everkike ha dit...

me sumo a esa proposta. encara que visto lo visto..Opte per mesures més dràstiques.

Por cierto, si no voleu perdre el vici, hi ha un super manager de Surf.

www.fantasysurfer.com

Jo ja jugaba l´any passat, i em va eixir be, enguany m´estic pegant unes arrastraes de escandalo.. Competeixen cada mes i mig o siga que es menos inmediat.jeje.

Ahi está la proposta, si accepteu faig una lliga. i vos arrase, per supost..

Ale!!

nodoyuna ha dit...

eixe es al meu objectiu principal...ser la calavera mes gran de la historia de supermanager!!! aixo si en la cuadrilleta de esqueletos purulant al meu voltant(no dire noms)