dimecres, 9 de setembre del 2009

La bestia dormida

Pintava be la 2ª jornada del supermanager, era al meu aniversari, la primera jornada havia encertat prou els fitxatjes, pero... el canvits que vaig fer van ser nefastes.

53 punts amb 3 jugadors + 2 cars que fa 2 jornades que s' arrastren, entre ells Navarro. Els altres 6 m'han fet -21! un d'ells em va fer 20 la 1ª jornada i el altres, menys Valters, van sumar.

Encara no he dit la meva ultima paraula, espere...

jajejijoju moriarty o la bestia dormida.

PD: VALTERS=DKV=CALAVERISIMAAAAAAA!!!

7 comentaris:

Angel ha dit...

783.222 - 565.878 = 217.344

Baja el precio de la vivienda en España un 9%.

Pero lo que ha baixat Navarro també deuria ser portada dels diaris!!

Pedro ha dit...

edu, felicitats (per lo de l'aniversari, clar)

Edu ha dit...

jajaja! tota la rao tens.

cada vegada en te mes indignat que no es conten les personals a favor en la valoracioooo!

Edu ha dit...

lo de tota la rao es per lo del preu de la vivenda, gracies, per lo del aniversari, en tens una paga.

estem sicronitzats, fent entrades o que?

tinc al mono de baskeeet! de jugar clar... per que de voren estic saciant-me

everkike ha dit...

Reyes no esta loco, que vá..
Mala baloná li ha pegat, lo dicho, pa tancar!!

Pedro ha dit...

"a felipe le han tomado la matrícula"... normal, tindrien que fer-li fins i tot la foto de comisaria i pillar-li les petjades dactilars. ASESINO

Pedro ha dit...

SCARIOLO, DIMISIÓN

o como desmontar una superselección

al menys espere que la prorroga li done valoracio a marc