dijous, 15 d’octubre del 2009


¡Atención! Hemos activado varias medidas para reducir lo más posible los perjuicios causados por la suspensión del Estudiantes – Gran Canaria 2014 y el colapso técnico a continuación. Para ello, se han ‘reseteado’ los cambios de todos los equipos que se quedaron con menos de 11 jugadores y no hubieran competido (jugarán con la plantilla de la J1), y se activa una medida excepcional:

Si tienes jugadores del Estudiantes y/o del Gran Canaria 2014 les puedes sustituir hasta las 18h por jugadores de los partidos de este jueves. Sólo puedes cambiar a los hombres del partido suspendido y fichar a gente que, lógicamente, todavía no ha jugado su partido.

Importante: No hay vuelta atrás. Dada la dificultad técnica de esta medida excepcional, no hay posibilidad de anular cambios. Piénsatelo bien antes de sustituir a tus jugadores de Estudiantes y Gran Canaria 2014, porque no podrás modificar el jugador al que has cambiado.

12 comentaris:

everkike ha dit...

Soles pots canviar al jugador que tingues del GC o del estu, pero no pots fer els canvits. a mi m´afecta básicament igual. tenía 2 forats que els continúe tinguent.. no sé que faré..

A vorem..

Pere ha dit...

Kike pareixes novatillooooooo!!!Bueno millor no diré res per que segur la pròxima volta em passar`a mi.

Total ja he vist les valoracions dels partits d´ahir i si m´haveren posat un 0 tampoc hagués perdut tant.

Pedro ha dit...

"todos los equipos que se quedaron con menos de 11 jugadores y no hubieran competido (jugarán con la plantilla de la J1"
que més voleu???? passareu de tindre un rosco a guanyar la jornada - fijo. ay si edu no haguera fet canvis esta jornada...

everkike ha dit...

home, jo voldría poder canviar al ganyan de yannick lesionat, que ja estaba canviat i no m´el han respectat... o a el amigo Chris.. pero si que es cert que anava a canviar a Carrol, per Barbour, i eixa me la salve.

Esta setmana, les birres les pague jo, pero i les de avui? les paga algú? jo ho deixaría..

A vorer que digueu..

Edu ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Edu ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Edu ha dit...

(vaig a posar-ho tot junt)
que fort em pareix, jornada de merda (amb perdo)anulada, que reinicien tots els equips o ningun

em pareix be per casos com el de kike
pero a mi m'han fet una "guarrerida española" per darrere que te cagas!

Pedro ha dit...

nada.. massa sort tenen els que s'han quedat amb l'equip penjant. esta setmana conta per a birres, encara que les birres s'han de pagar de manera extranya, ja que mas i jo estarem en salou:
mas em paga la birra del diumenge a mi en salou, i kike al xolo i a edu en l'assut. les altres birres ja vorem, si no pot ser ara, s'aplassen, però es respecten

everkike ha dit...

Dos birres soles, esto está chupado, la putà es pagar-li al xolo, i aguantar metralla.

jo pague les dos meues, i que les peten a los demás, el oraculo ha hablado, les que falten que les pague rita (mas)..ahhh!!

he sumat i tinc 60 punts a falta de 5 jugadors (2 lesionats, i no em va deixar canviar-ho) per lo tant, robo a mano armada, edu esta de testic..

P.D: que he de fer per a que em censuren un comentari?

Edu ha dit...

lo dicho, kike amb 2 lesionats fara mes punts que jo, porte 54 punts i men falten 3

contant el 40 de aguilar i el -3 de rimantas es un -43 per canviar al puto carroll!

esta clar que podia haver venut un altre per conter de aguilar, el que pasa es que si no haveren fet la chapuça de ultima hora no havera tocat al equip

o siga, que no sera tan gran el bac kike

PD: els teus comentaris els pots suprimir tu mateix

nodoyuna ha dit...

pero si fara kike mes punts que jo!!!
tinc 62 i em queden tres a jugar(uno es prestes)que ara dic jo,qui merda es prestes!!!!!!!
per cert,mentre estiga en al meu rollo dels antibiotics no hi ha birra que valga...o beguem tots o tirem al barril!!!!
jajaja

Pere ha dit...

Ja no ser que fer en la sorpresa!!!!!!!Mira que vuillc enganyar-la diguent-li noms de gent roin però ella els fitxa i li fan 25!!!!!Estic indignat!!!!jajajaja!!I damunt està xuleta(la veritat en raó).Ja sap més de basquet que jo (que tampoc feia falta molt)