dilluns, 9 de novembre del 2009

La lista Negra


Según esta cuenta, i pensant que la jornada 6 si que conta. Los pagantes son los siguientes:

Más (rickynofatriples,perofaquenopagues) tindrá que pagar 8 cervesses
Xolet (todoporlapasta) tindrá que pagar 8 cervesses
Pedro (unadecal...) tindrá que pagar 2 cervesses
Edu (moriarty´s mala sort) tindrá que pagar 2 cervesses
Celio (Lavrinovic et té que afonar) tindrá que pagar 2 cervesses
Kike (massa xorra estas tinguent) tindrá que pagar 2 cervesses

Això es según els meus conters, reviseu per si m´he enganyat en algo...

P.D: les del divendres no les sé, per que no estava, evidentment eixes no les vull cobrar..

23 comentaris:

everkike ha dit...

i ACI possem el que cadascú ha pagat:

Jo he pagat una al xolo, i una a Edu.

Edu m´en va pagar una.

Por lo tanto, ho tinc tot pagat..falta cobrar..xD

Pedro ha dit...

JA ESTÀ TOT CLAR!, el divendres passat vam treure tots els comptes. TABULA RASA- borrón y cuenta nueva-- ja vam quedar així.
Les d'esta setmana es pagaran quan es jugue el partit que falta (encara que la cosa em mosqueja pq si al xolo li falta ignerski, a mi em falta marcelinho, que putada).

everkike ha dit...

ja ho sé, lo del cuenta nueva, pero a mi m´en deuen alguna si això..que no estava està clar.. pero joder, que m´en deuen 3..jejeje.

Bé, com vullgau, no em faré ric ni pobre per eixes birres..

Ale.

nodoyuna ha dit...

fins que no juguen als que em falten a mi no pague ni una birra d'aquesta setmana...(em falten 2 a jugar) i a kike hi ha que pagar-li alguna birra home!!!
jo el pagare una kike,jeje

Edu ha dit...

jo estic en pau, ommmmmmmmmm

Edu ha dit...

Calavera Splitter
Solet Fitch

Fiiiiiuuuuuuuuu... BOOOOOM!!!

everkike ha dit...

Me gusta la predicció de edu..Nyas!!

ahí va la meua..

Solet: Caner-Medley
Calaverot: Navarrete

Fiu,fiu, Carlos jesú..que farem de carlitos suarez más..ho conservarem..xD

nodoyuna ha dit...

normal que l'aguantare,aun diria mas...segur que l'aguantare

i a mes a mes colocare a navarro i marc jackson,ala,ahi queda eso!!!

RAUL ha dit...

solet: el millor de la acb a pesar de dusko: splitter
calavera: marc jackson

Edu ha dit...

slitter 9 l'any passat al palau... si aixo no es una calavera... no em tornara a pasar

Pedro ha dit...

calavera: splitter;
solet: FITCH (algú volia vendre'l ja, tan prompte??, ehh??, ja penseu que s'ha tret prou rendiment? xD!)
supercalavera: mas, el millones.

nodoyuna ha dit...

jojojojo,me parto llegint als vostres comentaris...
continuen fentme grasia les calaveretes de la capselera,jejejje

nodoyuna ha dit...

ale,a veure qui te collons a quedarse al puto fitch ara....ja podeu anar canviant solets i calaveres,OJOJOJJOOJOJOJOJO

everkike ha dit...

A fitch me lo quedo, i si puedo me lo como, es un fijo per a tota la temporada...jeje.

En otro orden, el molinero no actualitza la llista, per que li he passat com una bala..fiuuuu..

o es que esperes que huertitas te salve de la quema? jojojo

Solet Fitch, de tota la vida. Calaverot: Lavrinovic

Pedro ha dit...

no puc actualitzar la llista perquè la jornada no està completa. cuidao kike que te pasa chopin- li falten ignerski, epi i banic.

nodoyuna ha dit...

solet:carlitos suarez

calavera:kike i fitch,jeje

Pedro ha dit...

solet: shamond williams (ha fitxat per unicaja???, xDD)- aito no me judas!

everkike ha dit...

Fitch lesionat..tiitii.

Anular cambios realizados...SI

qui no possa a navarro, valguent el mateix..es que me lo ponen a huevo.

Solet: Teletovic
Calavera: Más i Suarez..jajaja

RAUL ha dit...

edu, no mires tan les estadistiques, i fesme cas... splitter minim 20 de valoracio

Edu ha dit...

Splitter cada segon que pasa mes calavera

Solet vasileiadis i fitch (si juga)

Pedro ha dit...

tinc 4 lesionats. aixo no val com una gripe A, xD

nodoyuna ha dit...

marc jackson totalmente recuperado de sus molestias=solet

everkike ha dit...

Todo ha sido pagado, gràcies xolo i más..

Más espere que hages venut a splitter com em vas dir... Gallinot!!

Ale!