dijous, 3 de desembre del 2009

a pagar


MySpace-Countdowns

8 comentaris:

Pedro ha dit...

solet: kristaps v.;
calavera: velickovic.

ahí queda eso.

nodoyuna ha dit...

24 puntets mes...

everkike ha dit...

ves i mama..mas calavera home! podríes posar-te un parxe a l´ull, pirata!!

qui paga les birres d´aquell dia?

jo no aniré a les birretes, o siga que guardeu-me´n una almenys rates!!

Ale..

Pedro ha dit...

jo ja tinc clar tot lo de les birres, i ja no entre més en eixa aposta.

everkike ha dit...

jajaja.. quin picat!!

va que esta setmana pague jo..i Mas..!!

nodoyuna ha dit...

jo tampoc entre mes,a mamar!!!
cuanta cosa per a fer-mos dos birres...tens rao molines,no cal discutir mes per vici

nodoyuna ha dit...

a partir de ara ens la juguem jo i al molinero mano a mano....

everkike ha dit...

menos mal que esta setmana no hi ha birres,no?

joder issac !!

Ale!