dimarts, 22 de desembre del 2009

Viatge a Badalona


Jornada 21 (Sábado)
06/02/10 18:00 h. DKV Joventut - Regal FC Barcelona

Vaig a proposar un viatge cultural a la capital del Basket. Espere contar al menys amb D. José V. Mas, que ja va dir d'anar a vore eixe partit en particular.
Quí s'apunta? Va en serio: cau dissabte, i podem aprofitar per a anar a Barcelona, i vore a Joan i Marta, i canviar un poc les rutines.

P.D. A qui porte un cap de cochinillo per a tirar-li'l a Ricky li pague l'entrada i el viatge. Ara en sério, serà un partit inoblidable, i es promet un ambient que no es vorà mai igual en A.C.B.

20 comentaris:

RAUL ha dit...

es molt bona idea

nodoyuna ha dit...

amb mi pots contar,i de paso anem a vorer la ciutat del basket eixa que han fet

nodoyuna ha dit...

calavera:rafael rotenmeier eixe,com li diguen

solet:carlitos suarez

everkike ha dit...

Jo aniría per recoltzar a ricky..

Pancarta, vos pinteu la cara, i fijo que eixiu per la TV..

jo vos voré desde el sofà..

Solet: Rafael H
Calavera: Jo i Panko

Pedro ha dit...

solet: fitch
calavera: panko (i kike, és veritat)

nodoyuna ha dit...

has llevat a panko,kike??? jajaja
no em digues que has posat a fitch!!!

everkike ha dit...

No ha llevat a panko ganyan!!

El tinc que arrasar esta jornada panoli !!

Algú de vacances s´apunta a fer-mos una birra a la plaçe??

Aviseu al mobilin!!

Deu!

nodoyuna ha dit...

a veure si apretem un poc que me aburro...
a la distancia que vaig encara podeu llegir la matricula o no???
JOJOJOJO(en majuscules)

Pedro ha dit...

este matí me l'he passat traguent terra a l'excavació. He fet una fossa on caben Reyes i el tipo de acb.com que no ha posat la info.
Totes les setmanes me'n trague algun!

nodoyuna ha dit...

aixo esta be molines,jo al contrari que tu he anat al cine a vorer AVATAR en la tranquilitat que em dona ser lider indiscutible...jejejejejejej
jojojojo
jujujujuj
(per cert,esta molt xula)

nodoyuna ha dit...

per avui....
solet:valters

calavera:carlitos suarez
(llevalo kike)
jeje

everkike ha dit...

Tus deseos son ordenes...(vas a palmar..)

Solet: Kirskay
Calavera: Navarro (i m´el pape again..)

Ale!

everkike ha dit...

calavera carlos suarez... VES I MAMA!!

Pedro ha dit...

ja, ja, ja, ja (follow the leader, wickley) ja te l'ha tornat a pegar, com lo de pete. QUE BÓ!

Pere ha dit...

KIKE NO COMPORTES QUE MAS JUGUE EN TU ,HOME!!!!!
PEDRO CONTINUA EXCAVANT UN PARELL DE METROS MES I EM TROBARAS A MI!!!!!!ESTIC ACI PARLANT EN ELS MEUS AMICS PAULO PRESTES I LISHUC

everkike ha dit...

jojojo!! que bó pere, estas que te sales..

Por cierto, si algú si l´apeteix, igual venim a ma casa a vorer el barça per la tv, i fer una pizzeta del cuervo, despres avisaré a las viejas glorias per si apeteix...

Vorem valoracions, jugarem al poker, lo típico, vamos.

Ale!

Pere ha dit...

Hui tinc una sopaeta però gracies de totes formes.Ja fa temps que no vos veig i ja tinc ganetes de rajar-vos un poc.Bueno com dema tampoc ens vorem per que me´n vaig a Teruel,aprofite per desitjar-vos un bon any 2010 a tots els malats del SM!!!!!!!!!!!

nodoyuna ha dit...

pere,en eixos amics tindra q excavar mes de dos metres....jojojo
bon any a vosaltres dos tambe,calaveres!!!

nodoyuna ha dit...

ahh!!! se me oblidaba,es veritat,heu vist com li la pegue???jejejeje,si no fos per eixes coses aniria davant de mi...jojojojo

Pedro ha dit...

SOY GRANDE!