dilluns, 25 de gener del 2010

Van Lacke


Anava a fer un fotomontatge amb la perleta de Federico Van lacke, 2 setmanetes que no el fitxe, i el maricón s´en eix les dos.. Mira que posse en Google, van lacke, y me sale esto..Genial. s´acabat de buscar mes fotos, per a que tinc que molestar-me en buscar fotos del lleig federico, si está aixo disponible..

El administrador té tot el dret del món a llevar la foto, i la fémina del grup, a sentir-se molesta, però, el possar la foto esta, es soles un reclam per a que recuperem la data de quedada, quí no pot quedar el divendres 5 de febrer? sopaeta, i despres festa "pèls pels" al terra.. que vos pareix?

Ale..

14 comentaris:

Angel ha dit...

kike, t han fet cambrer o similar del TERRA? tens comisió? jeje

everkike ha dit...

el dissabte estaba per dins del terra.. VES I MAMA!!

ANGIE ha dit...

tranquil Kike, no em senc molesta, si el Van lacke fora com Cristiano Ronaldo, jo posaria la foto d'ell,jajajaj...

El meu germa no pot el dia 5 per que te que estar preparant lo de la festa "Pels,pels".
Ah! i la femina del grup vuelve a las andadas, 150 punts amb dos ceros!!!... a vore lo que dura,jajajaj

Pedro ha dit...

si estem tots ahí, menos el xolo i mas, que ara fan de cunyao i chopin... menudo abismo!

per cert, esta setmana calavera van lacke (no la de la foto, clar)
solet ningú, que dic algú del meu equip i el seque (puto sonseca)

P.S. La data del dinar ja està posada, i es salven 3. AL LORO!!!

everkike ha dit...

ups, volía dir que estaba dins de la barra del terra...entre el puto morell i celio, em vam fer la pua..

Ok, lo del germa de Angie. ara per ara la més votada es el día 20, vos va be a tots?

Angie, vuelve más guerrera que nunca.

Calavera: Van Lacke
Solet: Splitter i l´he fitxat

ANGIE ha dit...

El dia 20 jo tinc guardia i Pere te despedida... uf que complicat de quedar...

RAUL ha dit...

PER A MI QUEDEM EL DISSABTE 27 DE FEBRER

Angel ha dit...

i si quedem un divendres que casi tot el mon pot? o dissabte per a dinar?

everkike ha dit...

ok.. divendres 26? por mi bien..

Corderito al horno? anem al gallego? uhmm..ja tinc fameta..

Celio ha dit...

Divendres 26 per mi perfecte!!

Pedro ha dit...

ok- 26F

Pedro ha dit...

puto vanlacke, kike no el tindries, veritat?, gg

everkike ha dit...

puto van lacke.. l´unic que em compensa es que esta setmana posaré una altra fotet de la perla en cuestión..

vaig triar a Splitter..jojojo

Pedro ha dit...

raul té els dos.. quin suertudo!