dimarts, 11 de maig del 2010

DINAR AL ESTANYO!!!

Bueno com es va quedar. La dina a lestanyo, será la seguent semana a acabarse la lliga regular, es a dir, que en teoria la dina es el dissabte 22 de maig... es salven 3, (lunic segur es Pere)...

Per favor durant esta semana que vagen diguent quan es ve be a tot el mon...

xolo,celio,pere, cunyao,kike,pedro,angie i mas...

Per a començar, a mi me dona igual el dissabte 22 que el dia 29, i he parlat amb Mas i ma dit que per ell pot el dia 22...

Per favor es un joc, i molaria que tots anarem a la dinaeta, segueu responsables i decidiu quin dia ens posem de acuerdo tots per anar... pero o el dia 22 o el dia 29

5 comentaris:

ANGIE ha dit...

el dia 22 el meu germa te als nanos i no pot, i pere i jo segurament no estarem eixe cap de setmana, aixi que per nosaltres el dia 29.
L'únic segur que es salva es Pere... encara poden pasar moltes coses en una jornada,jejejejej...
Solet: superReyes
Calavera:van lacke

everkike ha dit...

Jeje, a mi em dona igual, per ara no tinc res. tranquilos nenas que pago yoooo...jejeje.

Almenys el cunyao pagará, i no podrán fer la trilogía.

Digueu-me día i hora..

Solet: van Lacke
Calavera: Splitter (más quisiera yo)

ANGIE ha dit...

anem hui a la cerveseta al Terra, i parlem a vore quin dia fem la dinaeta,val??...
Pobret al meu germà, que roïn que eres Kike...que no pagem els dos i prou...

Pedro ha dit...

enhorabona als campions. a vore si algu es tira avant i fa un photoshop

everkike ha dit...

ningú comenta res del dinar?

L´any que ve no em menjareu la tostada.. aviso a navegantes!!