dissabte, 18 de setembre del 2010

NOVA LLIGA 2010-2011



La nova lliga comença amb una polèmica novetat, que ja està donant-li vida al blog: la Fiança de 20 ebros!!! El motiu ja explicat és fer que la gent es motive a anar, i que no fallen els que paguen per si troben que els costa més barat pagar la meitat d'un guanyador que la meitat d'un guanyador + la part completa d'un propi perdedor. El preu és simbòlic, ja que mai ixirà tan barat un dinar.
Aquest tema ja s'ha parlat mil voltes i em pareix que és el millor- si algú està en contra pot rebatir-ho i no passa res. Mentre tant, qui vullga jugar tindrà que dipositar els 20 euros, que guarda Angie abans de començar el joc o serà fuliminat.

Per altra banda, propose que el proper dinar siga un arroç amb bogavant a la Plaça de Bous (no tinc comissió) o que algú diga la alternativa antes de començar la lliga. La data del dinar la posarem quan la gent que té més ocupacions ho tinga clar, encara que de moment serà el primer dissabte desprès d'acabar la primera volta.

32 comentaris:

RAUL ha dit...

GRANDE PEDRO!

Pere ha dit...

Estic d´acord!!!Has deixat les coses molt claretes!!!

Angie i jo ja hem pagat...(i tenim la certificació del notari de Orba que va donar fe.jajajaja)

P.D.Fixeu a Kurz i voreu que escaldats que ixiu.L´he vist jugar i es més malo que pegar-li a un pare.

everkike ha dit...

No era fideua? No s´aclariu mai..

Fideua amb fideus normals, res de mariconaes..

Es conya, demaneu el que vullgau.

Imbatible, almenys la primera joranda, els foros van traguent fum..

Arreaaa!!

ANGIE ha dit...

De moment han pagat els 20euros:
Celio,Pedro,Kike,Pere,i Angie.

Per cert, esta vespra anem a vore Meridiano-Real Madrid a la Nucia per a agafar informació priviligiada per al supermanager...jejejejej

everkike ha dit...

Ganyans.. aneu pagant!!

Imbatible..

Solet: Kurz
Calavera: Ara i sempre REYES! a part del puto chubb eixe..

Let´s Go!

nodoyuna ha dit...

no sabia res pero estic d'acord,pagareeee!!!
ara pasem al tema de solets i calaveres......

solot:barac

calaverots:kike i kurtz...jojojojo

Pedro ha dit...

la gran calavera: PRIGIONI
el gran sol: PETE MICKAEL

everkike ha dit...

Petenodoyuna

Solet: Donaldson
Calavera: Limonada
Bombeta: Sundov

Dinamita pa los pollosss!!!

nodoyuna ha dit...

kike,fixa a jimmy baron...

fiuuuuu...boooooom!!!

RAUL ha dit...

merdaaaa- la parella de Donaldson-radenovic, lesionats!!! ja tenia fet lequip me caguen tot jeje

Pedro ha dit...

bomba sundov- bomba lishuk
booooooooooooooooomba!!!!

RAUL ha dit...

el dijous li pague a Pere els 20 euros!!!

nodoyuna ha dit...

com saps que donaldson esta lesionat?? no te bandereta suissa....

everkike ha dit...

Jimmy Baron Forever!!

i Donaldson també.. mamadou dubtós..

Calaverot!!

RAUL ha dit...

donaldson te tendiditis...jo no me la jugaria...boooooom!

mas paga moros!jeje

Pedro ha dit...

anuncie prórroga per a pagar la fiança: fins al diumenge, antes d'acabar la jornada. PAGANDOOOO!

everkike ha dit...

No me jodas!! tant de pensar i al final..

M´he quedat amb la calavera de la joranda, i he fet un sacrilegi..

Soles diré dos paraules!!

REYES FOREVER!!!! AGHHHH!!!!

ANGIE ha dit...

tic tac, tic tac, tic tac... hagan sus apuestas...
REYES FOREVER ALWAYS!!!!


solet: doellman
calavera: batista

Pedro ha dit...

batista supercalavera, yatedigo. uuuyy qui el tinga: -15% de una burrada de $$$$$$

vaig a posar el dibuixet.

nodoyuna ha dit...

merda!!! he posat al missatge a la entra que no es...aixi que raul llig a la entra de baix la meva contestacio...tros de calavera infernal!!! el tinc que arrasar i cuan el tinga mort ballare damunt de tu,jojojo

nodoyuna ha dit...

a tot aixo....no reprenem la sana costum de les birretes dels divendres???
o teniu poreta???

everkike ha dit...

Viva Tucker Molinero!!!

Por mis pistolas..!!

Mala patá li pegue a Reyes..bufff!! almenys m´ha pujat el 15%

Ale!!

ANGIE ha dit...

ja ha pagat uno més:
Pedro
Celio
Kike
Pere
Raul
Angie

Edu ha dit...

ja pots llevarme al equip si vols, no pense pagar, poseu la venda abans que la ferida, aixi no caure en la tentacio si perc de no anar i que em coste mes barat... lamentable... he dicho... O_O

Edu ha dit...

aun diria mas, s m'han llevat les ganes de jugar...

everkike ha dit...

Que rao te el pitoniso...

0 de Sundov, i -1 de korolev..

Esta claro. i Batista s´ha salvat péls pèls..

Buena pitonissooo!!

Pedro ha dit...

kike, amb la calavera de sundov i te l'has tragat: la putada és que el solet del coco tampoc no ha jugat, però els *** de acb.com han posat la info fora de temps. enhorabona a pere i a max, que com jo estan fora de la zona de pagar: yuhuuuu!

Pedro ha dit...

ah, kike, i com a premi vas a fer algun photoshop amb nova entrada, que esta ja fa olor, i no tinc temps ni pc per a fer-ne una.

p.d.: xolo paquete!

nodoyuna ha dit...

i de paso posat un contapoalets,jojojo
(a sundov tambe mel he papat jo) mecaguenmi!!!!
p.d:al xolo no entra a les birres???

Pere ha dit...

Hola a tots!!PARLA EL LIDER!!!!!

Pedro dema no podre anar a jugar a basquet per que tinc el tobillo fotut del partit de basket del dissabte.

Va Kike o Pedro curreu-se una entra homeeeee!!!!

179 punts sense suarez!!!Soc el puto crack!!Avopre que em dura!

Pedro ha dit...

va kike, fes una entrada, raja al xolo que ja és farolillo. per cert, que no ens jugarem les birres no vol dir que el pira no ens convide a una. HAS LLEGIT AÇÒ, XOLO??

nodoyuna ha dit...

com que no ens juguem les birres??? jo i kike van quedar que si i tu tambe molines,a veure si ara el rajes!!!

p.d:kike,fitxa a pete mickeal....