dijous, 7 d’octubre del 2010

Molt de listo vec per aci..


Si, si, massa "padrinos" i conselleiros hi ha per aci.. i alguna que altra burleta cabrona he vist per la red..

Pero como dijo il padrino..Que he hecho io para merecer esto!!

Bé, lo de sempre, Pere, I Más comencen be, el Molines la primera en la frente y me desinflo a la velocidad del rayo.. jo i el Xolo farolillos (perque xopen i el cuñao no juguen) i la mitad de la tabla per a Angie, Raul i Celio, que de segur que prompte estaran clavant caña als de dalt..

No llig un foro d´eixos de sabios en la puta vida... menudos maestros..

L´unic positiu d aquesta primera joranda es que el Mas ja va caiguent en les meues bombetes, i mos papem a Sundov!!

P.D: si puguera fitxaría a Pete. no lo dudes!!

Ale, a disfrutar, que servidor se va a france de puente.. Au Voir!

13 comentaris:

RAUL ha dit...

Impresionant kike! per cert tas deixat recordar els qui han caigut en Van Lacke! crec que Celio i el xolet...pero es lo de Sundov.... xdios!!!

Pedro ha dit...

Bona bombeta la P.D. Picarà Mas? Jo en deixaré caure una altra: Claver està on fire!!!!

everkike ha dit...

Acabe de cuadrar l´equip.. Aviso!

O guanye la joranda, o m´afone!

everkike ha dit...

Solet: Korolev
Calavera: Claver
Bombeta: Manetes Floret

Ahí queda eso..

Molines i Más lo de les birres, aplaceu-me el pago a la setmana que ve, o si voleu avui baixaré a la beer. Vos la pague avui va!

Ale!

nodoyuna ha dit...

solet korolev??? mare meva...
baixem avui a cobrar molines o li acumulem dos per al divendres que ve??? jojojo
per que si al seu solet es korolev imaginat al resto de lastres que deu tindre,jajaja

nodoyuna ha dit...

solet:caio torres

calavera:batista

bombeta:savanovic...uh,uh!!

Pedro ha dit...

anem hui. que el divendres vindrà korolev en persona a pagar. xD
una volta que dic que claver està >on fire< i no em fa cas. Claver-booooooooom (algú del pamesa caurà): només dic que estava en l'equip del que ha guanyat la jornada

Pedro ha dit...

impugne.. com podeu tindre tanta xorra?. no m'he afonat del tot per erdogan i tucker.. en manos de los pistoleros. la setmana que ve ja estic pagant la paella.

RAUL ha dit...

XORRA?????
LA CUESTIO ES QUE EL PUTO SUPERMANAGER ES UN JOC DE LOCOS!

BATISTA AL DESCANSO PORTAVA 2 I ACABA EN 42....

I JO EL VENC... PERO MIRA ES L0 QUE HAY...

HE TINGUT SORT EN MCDONALD JEJE...QUE MALO ES!

nodoyuna ha dit...

no al queixes molines!!! jo ma xuplat -2 banic i -2 al puto blums...ja els he pegat una pata que pa que!!!
no se si pagaras paella pero birres esta setmana si,jojojo
p.d:les birres divendres que dijous no he tornat de viatge encara (a korolev li tens que pagar una tambe)

everkike ha dit...

Jojojo desde francia con amor. Kike 1 foros 1
Puto celio! M'ha furtat el 1 lloc

Molines a pagar!

nodoyuna ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
nodoyuna ha dit...

es veritat que l'assut no obri entre setmana i als divendres i dissabtes a les 23:30???
a on mos fem les birreeeeeees???
molines,tindras que pagar al terra!!!
no puc deixarvos asoles,men vaig uns dies fora i ala,tot fet tabaco....ahhhh(suspir)