dilluns, 1 de novembre del 2010

Cuesta abajo y sin frenos



Ja t´ho vaig dir, la vareta del xolo ha passat de mans, i toques a Erdogan, afonat...

Vas a per Robinsón,no? fitxaré a huertas..xD

Mención aparte, el descalabro general de Raul, otro que tal baila. Te salva el broker, gañan!

El xolo ja va asomant per ahi, i los intratables Angie, Pere i Más no deixen oportunitat als de baix..

Celio també li han possat les sabatetes de portland, i baix la tutela de raul, no da pie con bola..

Hasta más ver, erdogan..

3 comentaris:

nodoyuna ha dit...

no pateixques que aplegara la oportunitat,por tinc de pensar en al meu descalabro cuan aplegue al dia...ahhh
posali tu al poalet's time,home!!!

RAUL ha dit...

pedro i jo hui el dia de tots sants hem comprat un panteo a mitges!!!jejejeje

Pedro ha dit...

valor seguro!, jaja. vaig a fer-me un bono-birra a l'assut. quina condena.