dilluns, 21 de febrer del 2011

Por mis pistolas




La diferencia se llama Gerald Fitch..

Sin riesgo no hay beneficio, i mira per a on.. Volia llevar a Anderson, i possar a un altre extra.. Mira per a on, vaig llevar a Fitch..jojojo.

Aixina i tot no he pogut guanyar cap joranda, Patty, m´ha arrasat.

Ara una cosa queda clara, raul i patty no tenen el mateix equip, per que Raulet, vaya arrastrada!!

Esta setmana birres del xolo..Yujuuu!!

Ale! a vorer qui aguanta a Fitch esta setmaneta..trrrrrremole..

10 comentaris:

everkike ha dit...

Dicho esto..

Solet: Fitch
Calavera: Anderson

Bombeta: Kosto, Vaseliadis

RAUL ha dit...

Malegre que Patty maja tret 56 puntacos, per que aixina voreu com no tenim el mateix equip, per cert mai l´hem tin gut, encara per coincidencies sempre feien els mateixos punts, pero bueno... queda claro!

PERCERT, VAIG EL 10º DE ESPANYA!1º DE LA PROVINCIA! EN l´EQUIP DE LA PRIMERA VOLTA... QUIN LUJOOOO

RAUL ha dit...

Per cert menuda potra te Patty por diooooooooooooos!!!

Pedro ha dit...

Entrada-Bomba esta. Algú va a vendre a Fitch=?, algú que no el conega de l'any passat. És temptador fitxar a judson wallace, però fitch i anderson són inamovibles. el que sí és amovible és piscinas perovic i will mcfraude.
xolo pagarín!

nodoyuna ha dit...

fiuuu,per la dreta i sense intermitent directe al primer lloc!!! jejejeje

RAUL ha dit...

fotomontatge a wallace per favoooooooooooooooooooooor!a lo michael jordan pero una pedra darrere un altra...

Pedro ha dit...

a mi també m'ha lastrat wallace. i els arbitres del gbc-manresa: si no, uros MVP. al menys no pague birres, KIKE PAGARIIIIN.
p.d.: aplacem les birres, este dijous el trio torna a valencia, a vore a sarunas.

Pedro ha dit...

esta setmana, com tampoc pague birres (encara que lluny de no pagar paella), m'atreveixc a dir els:
-solet: wallace (el que em va afonar)
-calavera. fitch (el broker mata)
- bombeta: ty ellis (jo el tinc)?

nodoyuna ha dit...

pues jo ho fare al contrari molines...
solet:fitch
calavera:william wallace xD
bombeta:javi salgado!!!
ahi queda eso...

nodoyuna ha dit...

al descans tinc un -7 un -3 i un -2...que asco tinc!!!peazo arrastra que vaig a pegarme,a reobrir la fossa toquen!!!