dilluns, 14 de març del 2011

mas torna a escola


De veritat que no ho esperaves? jugant amb Bellas i companyia.. sabies que algún dia te la podien liar.. xD

La veritat es que jo l´he tingut bona part de la segona volta, les 3 primeres jornades -1, 0, i -1. Li pegue patá i el cabró es casca 6.. pero a mamar, eixe no torna.

Bueno, aixo agarra forma, eh? hi ha una disputa per la tercera plaça atroç, esteu a 5 punts uns dels altres.. ara a vorer que aguanta el tirón, Patty i Xolo pareix que aguanten el tirón, Pere amb san eme, esta tirant-ho tot per la borda, i raul, que no li eixen els canvits.. i el que viene fuerte es el molineto.. Si vos encanteu, agafa la delantera en un plis..

A part de que porta furtant-me per décimes tota la segona volta.. grrrrr.

Ale, a descansar uns dies del SM..

13 comentaris:

everkike ha dit...

I ara les alternatives a Bellas:

Solet: Fitch
Calavera: Canner

Bombeta: Popovic i Asselin (alaaaa)

Pedro ha dit...

el millor muntatge de la temporada (pese al possible fallo: luke no és negre, però no passa res, segur que despres del seu mític -10 tampoc li vas voler vore la cara)
-m'apunte a la bombeta, bojan popovic està on fire- superboomba

-calavera: fitch (vs. madrid)
-solet: koby carl /again.

nodoyuna ha dit...

a vore calaveres,aci al unic que es pot caxondear de mi es kike que va davant,als demes ni en al -10 m'agafeu...lastres!!!
no cal ni dir que bellas ja ha pasat l'orbita de jupiter,a vore com arregle al estropici aquest

everkike ha dit...

Domes ho posse perque em cuadra perfecte, aixo es una señal..

Solets: Fitch, Quinteros i Prestes

Calaveres: Canner, Kostas i Slokar

I bombeta.. Kus, davor

Ale raul, ja saps el que faré..trrrr

RAUL ha dit...

esta semana no dire ni solets ni calaveres de jugadors, simplement dire que ja va seguent l´hora de guanyar una jornada i que esta semana tinc lequip que perfi volia, aixina que.............

START TO REMONTADA FOR THE PAELLA!!!

Pedro ha dit...

wickli, coincidim plenament en els solets i calaveres (però a la inversa: ara no quedaràs tan a prop de mi). lo de kus davor és una bomba que ni el xolo en sus mejores tiempos se traga.

diré només la bomba, al loro: BEGIC

ANGIE ha dit...

ara puc estar una altra vegada 100% per al supermanager, podre REMONTAR???? jajajajajajajajaj

solet: wallace o algo aixina
calavera: navarro

nodoyuna ha dit...

jo no pense dir res....estic molt deprimit en al -10,la super pata a bellas no em consola gens ni mica

Pere ha dit...

Solet:Coby Karl

Calavera Fitch.

No he venut a ningú,per que jugador que venc jugador que se n´ix...

nodoyuna ha dit...

comencem en arrastraeta de barac...que llarg se me fara!!!

everkike ha dit...

jeje, pos mira que el no canvit que vaig fer. Fitch per Llull, está eixint-me rentable.. quin pastizal m´he perdut..

Damunt más tindras a Slaughter,no?

Quina calavera.. M´en queden 6 a jugar..quin patir!! que no em passe com bellas i que sumen..

Más como lo llevas? fem joranda virtual al messenger?? jojojo

nodoyuna ha dit...

desastre desastroso!!! Encara quedare ultim...bueno ultim no perque pandereta i la ”despistes” estan a la altura del betun,que si no...

RAUL ha dit...

bueno ja estic tercer, que dificil sa posat la tercera plaça, mare meua, puto supermanager......... mas ojo! que venim quatre per darrere en ganes de pescarte jeje!