dilluns, 2 de febrer del 2009

busca las diferencias




9 comentaris:

everkike ha dit...

jo trobe que, en honor a que som els millors fent fotomontatges, m´en toca fer-me un bó a mi.

Increible, tinc 6 canvits, i encara m´en falten.

Ara, esta setmana que ja tinc intelné.. aneu a flipar!

Pedro ha dit...

passades les 3000 visites. perquè entreu tant?, si perdem kike i jo ja no hi han més foto-muntatges.

va, tiraré una bombeta: el tau perd esta setmana, perquè juga euroleague contra olimpiakos, i ja ho va passar mal en l'últim de lliga contra un mísero granada. veneu a sergi vidal, que s'arrastrarà.
sergi vidal= calavera gegant.

everkike ha dit...

sergi vidal crack home!

el tinc en l´equip bo(no en el que he fet per no pagar) i no el pense cambiar.

Solo digo una cosa, si me hundo, no me hunidré solo..

Calavera´s crack!

nodoyuna ha dit...

aci sols hi han comentaris de pagantes....jujuj

nodoyuna ha dit...

pedro+kike+oleson=en el pais de las birras

ojojo!!

Pedro ha dit...

oleson al madrid. ara si que ja no el fitxe més. la gran decepción.

everkike ha dit...

Et recorde que vas ser tú, el que em cara d´indignació em vas dir:
- A ON VAS AMB MIKAEL, FITXA A OLESSON I ET SALVARAS.
calavera a tu i a ell.
No el fitxe més, encara que pague totes les setmanes que queden..xD
Jo tinc principis, no com altres, ejem, reyes, ejem, navarro, etc...
esta setmana no faig cas de ningú!!

Pedro ha dit...

esta setmana fitxare a reyes i a navarro, pero la cervessa que guanye em pegarà mal. va no, hi ha que fitxar a coby. apunta, kike: COBY KARL.

Edu ha dit...

Fitxe a Vidal...
calavera a Coby Karl...
alguna recomanacio mes?

per cert, a Douglas ja no el fitxarem mes, jeje, a no ser...