dijous, 22 de gener del 2009

Qui ens acompanyarà?


6 comentaris:

Pedro ha dit...

no vaig a burlar-me del -7 de arieleslava, que ja em vaig burlar de xavirey i em va tocar un -5 a moss. de vule puc catxondear-me perque el tenim tots, no?

Pedro ha dit...

ah, el que estiga connectat esta nit que ens informe de cóm hem quedat. me temo lo peor. que mal em pegarà la pizzacuervo.

Edu ha dit...

ostia! en tinc 751 a la general ja?

avui en porte 126, que hi ha per ahi?

kike va davant de mi segur, dels demes no se res...

everkike ha dit...

madre mía el molinero cabró! tot el dia fent la ma en que portaba 46 punts, en mitja jornada.
I que tenia a bazdaric, quin cabró! M´alegre!

P.D: Ara si que ja no me creo nada...

Pedro ha dit...

soy el jinete nocturnooooooooo

Angel ha dit...

jo si que soc l amo!!!!

ole, ole i oleeeeeeeeeeee