dilluns, 26 d’octubre del 2009

Broker


Se abre la veda!! en este inici de lliga está clara l´estrategia que estan seguint alguns (entre els quals m´incluix) la pasta está cara, i segurament més avant aniran quedant-se en positiu tots els jugadors, o siga que mes val que aprofitem el temps, anem en jugadors que donen plata, encara que donen 9 de valoració (Gràcies Hendrix).

Sn estrategies, pèro jo prompte canviaré d´opinió, arriscant amb gent de plata, que et fagen -4 a lo chris thomas..jajaja.

Lo dicho, todo por la pasta!!

8 comentaris:

RAUL ha dit...

Tens tota la rao del mon kike... hi ha gent que es dedica a fer broker sense pensar que pots fer broker i a la volta punts, per exemple fitxant a jugadors que estan per davall del seu vlor real, pero clar lo facil es fitxar als negatius.... pero menos mal que este joc es una cosa que tens que saber tambe, que no es tot matematica, sino que els jugadors roins ten fan una de cal i una de arena....

La estrategia de Mas es de alabar, va fent broker sense importantli a qui fitxa, dasi 2 o 3 jornades podra fer un equipas....es una estrategia...

Pedro ha dit...

està be tot això que digueu, però

ANEM A SOLUCIONAR EL TEMA DE LA BIRRA.

este divendres, s'apanya tot: jo considere que dec les birres de la jornada 3 (2 talibans), i em deuen 3 birres.

everkike ha dit...

Jo Vaig pagar 2 birres (xolo,edu) la jornada 1, per lo tant considere que em deuen 2 birres, edu m´en va pagar la jornada 2, i de la 3 i la 4 no he vist ni la bromera.. o siga que este divendres, san paganini, Más, Molines, Xolet, a pagar, edu i jo (ara per ara) beguem debades.

Es la hora de beber BIRRAAAA!!

P.D: Molines possa contaoret

Edu ha dit...

1-Si si, jo tinc 9 kilos i no pense nomes en el broker

que prefereixes? 45 punts o 100.000ebros de broker?

pues eixa era la diferencia de vendre a batista i llompart per fitxar a hendrix i prigioni (el meu cas)

per supost no pensava que anaven a fer tan pocs punts

2-aquest divendres torne a tindre assaig a les 20:00

a les 19:30 anire a ferme una birra, per si algu li apeteix anar un poc abans i tal...

nodoyuna ha dit...

madre mia...aneu agarrant al "nivellasssso" de la temporada anterior,ehhhh..............

nodoyuna ha dit...

jo tenia a batista i llompart i he fet una merda...
te lo vi a desiiiii,no fuera ser!!!
juasjuasjuas

RAUL ha dit...

Ningu diu res del resorgiment de pedro, pensaba que estaba afonantse com al europeu, pero..... será una jornada o tindrá regularitat???

RAUL ha dit...

EDU = ELECCIONES APOTEOSICAS JAJAJA.... NO TENFADES EDU, PERO DESDE LUEGO QUE TENS MALA SORT