dimarts, 30 de novembre del 2010

Como si fuera Champagne !!


Solo será una birra más en l´assut, pero va a saberme como si fuera champagne.. i més quan esta setmana m´acabe d´afonar per jugarme-ho tot amb el que vosaltres sabeu..trrrrrrr.

El molinero sense barac s´ha cascat 171, i pagando, jo amb 191 no ho tenía del tot clar, i es que amb el mas del collons no es pot jugar.. almenys ha pagat una.. i despres de la frasecita no tardará a pagarne una altra..pffff.

Despres els altres, aguantant el tirón, Pere no falla, Raul tampoc i no donen opció als de baix a ratejar uns puntets. Angie la veo de cap-caiguda i si s´encanta li furte el 4 lloc.. i l´ultim, el farolillo nou, Celio estas desaparegut.. por que será??

Ah que m´oblidaba!! Angie i Pere.....TOMA MANITA!!!!!! :)

25 comentaris:

RAUL ha dit...

jo faria esta semana una excepcio en les birres, ja que pagar birra amb 171 punts es un luxe...

Per cert esta semana...

Solet: Donaldson
Calavera: Nick caner medley

everkike ha dit...

Excepció res! a pagar!!

Ja fa temps que enguany porte la millor mitja de la meua historia, i vaig 5 !!! pagant 2 Birretes, i lo que me queda..

Esta setmana Atenció:

Solet: Kurz
Calavera: Valters
Bombeta: Van lacke

i Tinc als tres, avise!

Ahí queda eso..

Pere ha dit...

Raul, Kike entreu al blog del basquet ondara (http://www.basquetondara.blogspot.com/) i voreu quin despliegue de mitjans que tenim.A més totes les dades són certes no són inventaqdes.

Solet:Eloi

Calavera:César.

jajajajaja!!

ANGIE ha dit...

Primer: en este blog es parla de bàsquet i no de futbol,ok?? que ja tinc prou...
Segon: vaig de cap a caiguda,si senyor, em vaig xuplar a carlitos...però encara queda lliga,puc afonar-me més o REMONTAR!!!!!

Solet: SuperREYES(este va per tú Kike)
Calavera: Doellman

RAUL ha dit...

pere está de puta mare el blog que heu fe!!! les valoracions un poquet baixetes jeje

Pedro ha dit...

solet: kurz- sempre
calavera: barac afonabirres

boomba>: prigioni

Pere ha dit...

Mas,que has fet en Donaldson???jajajaja!!


Solet:Carlos Suarez

Calavera:Victor Claver (com sempre)

ANGIE ha dit...

eixe es el meu FELIPE!!!...

nodoyuna ha dit...

a donaldson mel he quedat,i a carlitos tambe....(banic con patatuelas) :(

nodoyuna ha dit...

quina afonaeta que em pegue,62 punts i em queden 2 per jugar...plooof!!!!

everkike ha dit...

No posse l´equip perque no vull que m´el sapiau, pero, soles diré els que tots teniu:

Batista: 2.00
Banic: 4.00
Kurz: 8.00
Barac: 0.00
Ingles: 5.00
Ricky: -2.00
Valters: 1.00
Gianella: -2.00

Computo global: 48 punts, Indignat no, lo següent..

RAUL ha dit...

ha sigut una jornada catastrofica, crec que es la primera volta que tots els cracks fallen en la mateixa jornada...

menudo equipas tenia kike...

nodoyuna ha dit...

kike,lastre infernal...en 48 punts tocaria pagar una birra avui i un altra al divendres!!!

everkike ha dit...

Ves i mama, i cedeix-me el teu nom de nodoyuna.. vaig a deixar-me d´experiments, que esta setmana m´han costat caret.. gran dia per a fitxar als mes cars.. Afonaeta de chavo.

Avui TREBALLE, no com altres i no aniré a l´assut, encara que el divendres sí que aniré i pagaré.. Com un campeón.. Molines, esta divendres si que puc anar al Llobell/Gallego/Plaça/etc.

Dic els solets o no fa falta?

Solet: Claver (si, m´agarra verginya i tot)
Calavera: Batista

Bombeta: Xavier Rey

Ale, esta setmana no pense tocar l´equip, total, pitjor no ho puc fer..

Pedro ha dit...

acabe d'arribar, i ""cómo está el patio!!!"".
la setmana passada pagava birres amb 177 punts, i esta no paga más amb 77. Menudos lastres tots, homee.
solet: claver (sí, jo també tinc vergonya)
calavera: batistuta

bomba: carlos suárez

nodoyuna ha dit...

pedro,ganyan...als que tenim prou plata tenim a carlitos totes les semanes,jajaja

solet:batista (el retorno)

calavera:claver (jo pase de tindre vergonya)

RAUL ha dit...

solet; Batista

calavera: Doellman

RAUL ha dit...

puta mareeeeeeeeeeeeeeeee barac lesionat!!!

x dios!!! quin infern....
otra semana amb el puto van lacke! no mel puc llevar ni amb espart!

nodoyuna ha dit...

a part del xolo algu mes es xuplara a green i al seu -5...jojojo

everkike ha dit...

Ja tocaba que green es cascara un -5.. massa estaba fent el home, jo per sort a l´ultim moment m´el vaig llevar de damunt..

Otra cosa es el fill de perra de Reyes, a mi menos quatres, i a mas vint-i-picos.. filldeperraaaa!!

Ale calavera!

RAUL ha dit...

puta duda de rafa martinez, encara vaig i el lleve!pero bueno nosta mal la jornada de moment...

solo espero una cosa....

batista afoooooooonat perfi!!! jeje

Pere ha dit...

Viva el -5 de Tauren Grenn!!!!Menos mal que també vaig arreplegar el 24 de la setmana passà.jeje.


Esta vesprà el gran duelo Rabasseda-Van Lacke.Ara voràs com fan -3 i -2.

Mas lletós!!!Ja t´afonaràs alguna jornà i estaré ahi per a passar-te...

nodoyuna ha dit...

jojojo (risotada macabra)

nodoyuna ha dit...

pues sort que es lesiona barac,si no mel pape a ell i a panko....jajaja

Pedro ha dit...

soc un guru: batis calavera, claver solet (no per això deixa de ser malo)
esta setmana:

solet: carroll
calavera: reyes

booomba: fran vazquez