dilluns, 3 de novembre del 2008

Esta setmana, birra fresca



16 comentaris:

RAUL ha dit...

ESTÁ DE PUTA MADRE

RAUL ha dit...

MAS HASTA QUE NO FICHES A REYES I A NAVARRO, SEGUIRÁS PAGANT CERVESSES,

PESE LO QUE EL PESE!!!

PER CABUT PAGRÁS JAJAJA

nodoyuna ha dit...

una merda que plou!!! tinc una ratxa de mala sort...tornare a putjar la mitja

nodoyuna ha dit...

per cert,eixa foto de on merda a eixit???

Pedro ha dit...

JAAAAAJAJAAAAJAAAJAA

Edu ha dit...

Gran foto-muntatge! primo, no fitxes a navarro, ni a tkikishvili, ni a freeland, que son uns lastres! que son molt malos! fitxa a balmon! de 3 de valoracio no baixa (tampoc fa mes)demunt si tenies a pops, mira si et sobren dineros, jajajajaaaajaaaa!!!

nodoyuna ha dit...

vosaltres fitxeu a qui vullgueu que jo la idea la tinc clara...balmon??? eixe qui merda es??jejeje

nodoyuna ha dit...

per cert,rauleeeeeet,la linea que portes tu en un parell de setmanes pagaras...i jo riure,jejejej

RAUL ha dit...

NODOYUNA, ESTAS FENT HONOR AL TEU NOM JAJAJAJA...

ESTA SEMANA SI ALGU VOL GUANYARME TINDRÁ QUE FER MES DE 180 PUNTS,,,,PER QUE TINC UN EQUIPASSSSS!!!

Pedro ha dit...

edu i raul (i jo) no esteu per a donar molt de consell. esta setmana guanye jo, amb xivilinski, i 3 de la penya.

everkike ha dit...

Paquetes aneu a flipar!

Si se me lesiona algún, aviseu i me´l canviaré..

Tinc menos idea!

Edu ha dit...

Al meu cosi no pilla els txistes, Balmon es al fitxatge estrella del txolo la setmana passada...

Raul lo que tens es una flOoOoOr! que pete mickael lesionat del genoll i jugant infiltrat encara et fa 12!

Pedro, has fitxat a mig cajasol, no?

La millor defensa es un bon atac, tinc un equip que tot el que fitxe l'afone, aquesta setmana he fitxat Asselin, Andersen, Pecile i Carter jajejijoju Moriarty!

nodoyuna ha dit...

esteu mes flipats...pedroooo,jo tambe tinc tres de la penya,ara vorem com resulta l'experiment

Pedro ha dit...

merda, al final he refet l'equip (espere no tocar-lo més) i no en tinc a 3 de la penya. Tinc 3 del murcia: vaig a fer la táctica de la sorpresa, a vore que tal. A chikiviski també li he pegat patà, darrere de mas-bonsu. Espere guanyar-li a kike encara que siga.

Edu ha dit...

Primo, tens a Douglas? com dius que comença be al divendres...

Edu ha dit...

tenies rao Raul, descansa al barça (NO TINC A NINGUUUU!!!) pero la setmana que ve torna a descansar el que es deixa el madrid, per als teorics...