dimarts, 11 de novembre del 2008

És la guerra!!!


Mas, anava a gastar la foto que et vaig fer a l'assut, quan ja sabies (encara que esperaves que no) el nou fracàs. Welsh i Lastrey Wright són quasi tan culpables com tu, que amb el seu preu fitxes a Navarrete i et sobra diners per a... PAGAR MÉS BIRRES. No em burlaré molt més perquè jo no estic per a tirar cohets, només fer una especial menció al lastre de Pere, que està que se n'ix! Sigues coherent i copia-li l'equip a Angie, homeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. A mi, la tàctica murciana em va ixir be (sí, Raul, tinc a taquan dean), i fins i tot el de 45.000 em va fer més de 3 punts.

13 comentaris:

espinako ha dit...

raul, apren a utilitzar el photoshop!!! gggggg

RAUL ha dit...

soc celio, som els companyers de pis de Raul... i volem denunciar la situació de extrema psicopatía que viu el xocotet rubio que no para ni un moment amb el puto broker, els folios de l´ostia amunt i avall, tot el día marejant....

Menció especial a Pere, que tenia raó; Raúl está massa malalt al supermanager.

nodoyuna ha dit...

aquesta setmana sera la meva

RAUL ha dit...

PEDRO ESTÁ DE LUXE EL FOTOMONTAJE

RAUL ha dit...

MAS, ERES UN LASTRE....FICHA A REYES JAJAJAJAJAJA

nodoyuna ha dit...

raul es un friki del supermanager...lo que ell no sap es que angi al te que passar...i jo riure(per algo tinc que riure,no)

RAUL ha dit...

EDU MARALT! JAJAJAJAJAJAJA

RAUL ha dit...

UNA MERDA ANGIE ME PASARÁ...ANTES ME LA CARREGUE JAJAJAJAJAJA...SERI AL AMAJOR HUMILLACIÓ DE LA MEVA VIDA JAJAJAJA

nodoyuna ha dit...

monem a dormir o que? jo ja tinc al equip clar (menys al dubte de al meu curtis)

Pedro ha dit...

mas, tu tambe estas prou malalt, gg

nodoyuna ha dit...

malalt o no,encara no done al braç a trencar...aquesta setmana tindrem sorpreses

RAUL ha dit...

que fem fitxem a brochas o no? o a ashelin o a haislip o a wideman jajajajajaja........que malalt que estic jajajaja

nodoyuna ha dit...

raul,usurpador...curtis es meu!!!!